sobota, 18 stycznia 2014

Zastosowanie mąki ziemniaczanej

Hi ! To może wydać się dość dziwne i zabawne ale mąka ziemniaczana nie ma swojego zastosowania tylko w kuchni. Jest to również NAJTAŃSZY puder transparentny i suchy szampon o jakim kiedykolwiek słyszałam, 0,5 kg mąki to koszt ok. 3 zł. Nie trzeba dodawać do mączki żadnych specyfików, alkoholi ani detergentów. Mąka ziemniaczana/puder transparentny ma za zadanie zmatowić skórę twarzy podczas noszenia makijażu. Można ją użyć również jako suchy szampon do włosów, wystarczy "napruszyć' mąki na włosy i skórę głowy, rozmasować i wyczesać. Mąkę można kupić w każdym sklepie spożywczym, wystarczy przesypać ją do starego pojemniczka po pudrze(najlepiej z oczkami by nie wylatywało za dużo), nakładać na twarz w minimalnych ilościach by nie zrobić na twarzy efektu 'mąki' :) Po nałożeniu podkładu, różu czy bronzera rozprusz mąkę na twarzy a nadmiar usuń pędzlem lub dłonią.







A Wy stosujecie mąkę jako puder? :)

6 komentarzy:

  1. Nie stosowałam, ale spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w pozytywnym szoku :o ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś o tym przeczytałam i nie raz próbowałam,naprawdę się sprawdza,dziękujemy za przypomnienie tego triku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mąka ziemniaczana jest też dobra na Rozwolnienie:)Nic tak dobrze i tak ekspresowo nie działa jak łyżeczka mąki:)Polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. 59 years old Accounting Assistant I Benetta Hucks, hailing from Listowel enjoys watching movies like Doppelganger and Cycling. Took a trip to Royal Exhibition Building and Carlton Gardens and drives a Ferrari 250 SWB California Spider. przeczytaj

    OdpowiedzUsuń