wtorek, 7 stycznia 2014

Aloha !




Hi!
Czas świąteczny pochłonął mnie tak bardzo, że zaniedbałam WSZYSTKO :(
Zbieram się dłuuugo, żeby napisać nowy post i w końcu jest ! ;)
Sylwestra nigdzie nie spędzałam, nie piłam alkoholu i nie tańcowałam przy głośnej muzyce, spędziłam go ze swoim Ukochanym w domowym zaciszu, jednak już na naszą rocznicę czeka nas wspaniały prezent zafundowany sobie przez nas oboje :))
Do rzeczy - dzień przed Sylwestrem skróciłam swoje paznokcie o jakieś 0,7 cm i nie mogę się do nich przyzwyczaić :( Mam tak malutkie dłonie teraz, że ciężko cokolwiek mi w nich trzymać :D Jednak rosną w tempie ekspresowym więc już niedługo będą takie jak wcześniej :P 

Przed skróceniem : 



A tutaj już po skróceniu ;)


 Moja magiczna odżywka, która na moich paznokciach zdziałała cuda !!! 






W następnym poście opiszę Wam jak dbam o swoje włosy, gdyż zaczęłam naprawdę zwracać na nie uwagę i mam obsesję na punkcie ich wzrostu, marzę o włosach do pasa.





Zapraszam na Facebook'a KLIK 


 
 


2 komentarze: