sobota, 11 stycznia 2014

Codzienny makijaż

Hi !
 W oczekiwaniu na śnieg(którego chyba się nie doczekam) siedząc w domu za bardzo nie eksperymentuje z wyglądem. :) Makijaż, który zajął mi dosłownie 15 minut jest lekki i delikatny.
Niestety zdjęcia słabej jakości gdyż wykonane telefonem a do tego musiałam wstawiać gdzieniegdzie filtr Instagrama by móc uwydatnić kolory. Mam nadzieję, że nie będzie wam to przeszkadzać. A więc zaczynamy ....

1. Podkład, którego użyłam do wykonania tego makijażu to: Lirene matujący




2. Nie używam żadnego pudru w kamieniu 

3. Bronzer Color Works



4. Biały matowy cień do powiek 



5. Czarna kredka z firmy Rimmel



6. Tusz do rzęs Rimmel



7. Na brwi nałożyłam ciemno brązowy cień do powiek z firmy Color Works



8. Usta : pomadka z firmy TCW jasno różowa



Moje rzęsy są w tym makijażu pociągnięte tuszem może ze 3 razy, ale ja KOCHAM mocno wytuszowane rzęsy tak jak tutaj :




Efekt końcowy makijażu i ja :)  

Enjoy ! 

1 komentarz: