poniedziałek, 13 stycznia 2014

Płyn micelarny Ziaja

Hi!
Do postu o włosach zbieram sie już hohoho i jeszcze dłużej, więc na szybko postanowiłam napisac swoją recenzje Płynu micelarnego do oczyszczania twarzy i demakijażu oczu z firmy Ziaja. Ja używam go jako Tonik do oczyszczania twarz.

Rano i wieczorem przecieram nasączonym płatkiem kosmetycznym całą twarz łacznie z oczami.
Plyn/Tonik idealnie oczyszcza moją twarz, nawilża ją na caly dzien i utrzymuje "świeżość". Jest dla mnie po prostu IDEALNY. Skóra jest miękka, delikatna i nie sprawia uczucia "ściągnięcia".

Wydajność: 200ml/opakowanie wystarcza mi na około 2 miesiace codziennego stosowania .

Zapach: Baaaardzo delikatny oliwkowy

Cena: ok.8zl

Dostępność: w kazdej drogerii i aptece
Czy kupie ponownie: Na pewno TAK.

Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz