czwartek, 27 marca 2014

L'biotica - aktywne serum do rzęs

Hi ! Wczoraj postanowiłam zakupić COŚ na poprawę kondycji moich rzęs. W głowie miałam Regenerum do rzęs jednak nie znalazłam tego co szukałam i Pani w aptece podała mi L'bioticę, mówię "a, spróbuję" ;) . No więc próbuję, od wczoraj testuję.


Serum jest bezbarwne, bezzapachowe i delikatne.
Kuracja ma trwać 30 dni, na opakowaniu napisane jest by stosować na dzień, jednak ja stosuję w dzień i na noc. Można nakładać serum na rzęsy pod tusz jako baza, wtedy rzęsy są wydłużone i pogrubione.


Odżywka na rzęsach jest nie wyczuwalna, troszkę skleja rzęsy ale naprawdę w minimalnym stopniu. Jest bezbarwna więc na rzęsach jej nie widać. Nie podrażnia i nie uczula.


Nie będę pisać o składzie ponieważ jak już kiedyś pisałam za bardzo nie zwracam na to uwagi choć wiem, że powinnam. Zawiera keratynę, prowitaminę B5.

Oczekuję od niego minimalnego wzrostu, pogrubienia i co najważniejsze wzmocnienia rzęs.

Można używać również do brwi ale ja stosuję tylko na rzęsy.

Za 30 dni pojawi się recenzja, w której napiszę czy serum zadziałało.

Oto moje rzęsy przed kuracją. :)



Serum otrzymujemy w 7ml fiolce jak tusz do rzęs w cenie 12-17 zł. W zależności od apteki lub hurtowni.

Moim zdaniem cena fajna i mam nadzieję, że przyniesie jakiekolwiek efekty :)

Ktoś z Was stosował? Może macie swoje opinie na temat tego serum? :)

XoXo


3 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa wyników! :) Ja stosuję pomadkę Alterra na rzęsy (rumiankową), ale na razie nie widzę efektów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomadkę ? Jak to wygląda ?:)
      O olejku rycynowym nawet nie mówię bo o tym chyba wszyscy wiedzą :D

      Usuń
  2. Ty masz naturalnie piekne rzesy jak juz hehehe

    OdpowiedzUsuń