czwartek, 20 marca 2014

Crystaline.pl - Wygrany konkurs


Hi ! Dwa tygodnie temu Perfumeria CRYSTALINE.PL zorganizowała konkurs dla swoich fanów, w którym wygrać można było perfumy męskie CHROME AZZARO o pięknym, typowym, męskim zapachu. 


Otóż... poszczęściło mi się i WYGRAŁAM Perfumy dla swojego Ukochanego :) 
Był ucieszony kiedy do drzwi zapukał kurier i przekazał mu paczkę, a dotarła ona już na następny dzień po ogłoszeniu wyników :) 


Wyżej zdjęcia wykonane przeze mnie na dowód na to, że perfumy otrzymałam i jestem z nich zadowolona ja jak i mój mężczyzna ;) 
Wiadome jest, że od razu trzeba było je wypróbować więc Ukochany spryskał się nimi w połowie dnia a wieczorem nadal pięknie pachniał. 

Perfumy otrzymałam w 30 ml fiolce, poręcznej i delikatnej. 

Na stronie internetowej Perfumerii możecie kupić te perfumy za 65.00 zł. / 30 ml. 

Na Facebook'u możecie kontaktować się z pracownikami perfumerii.
Bardzo miły kontakt i rzetelni ludzie. 


Enjoy !



1 komentarz: